ojojoj

Nejmen tja!

Sitter just nu i skolan och ska ha svenska. Vi ska fortsätta på nationella muntligt. Attans! Idag ska jag nog följa med klassen till idrottssalen för att prata med idrottsläraren. Kan vara en bra idé kanske? Veta lite hur det ligger till, så att jag hinner fixa till det som fattas.. Vill påpeka en sak till Emma,... det är inte lyyykliiig (osäker på stavning) till lunch idag. Vad gör ni alla andra just nu, skola?

Men hörrni, nu ska jag lyssna på vad läraren säger, vi planerar datum för prov.. Kommer bli måndagen efter valborg, hej bakisprov!!?

Nu ska vi inte vara så, NU ska jag sköta mig och hänga med i svängarna här!  CIAO! /Nadine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0