Vinter och sommar

Hej :)
Kom hem för ett tag sen, just nu pratar jag med min kompis från ludvika om peace and love i sommar, det kommer bli as najs :) kanske ska fira valborg med henne i ludvika också, alltid fest i luvika, alltid röööj. Minns när jag var där i vintras och vi drog på fekke det var as najs, bästa på länge. Alla är så sköna där, alla känner typ alla och så kommer jag känner en person men man blir så välkommen av dom så man tror typ att man känner alla ;) haha men det är härliga människor det och så minns jag när jag var där i sommras, haha vi hade så roligt! Vi har hänt varandra sen vi gick i 2:an men det flyttade jag till bålsta och vi hade bara lite kontakt sen flyttade hon till dalarna och vi hade inte haft kontakt på 5 år sen fick vi kontakt igen och det är riktigt härligt det!

Idag blir det att åka och sola, jag har blivit så blek.. skrämmade ju! / Emma



Tre bilder från festen i Ludvika ;)



Tre bilder från sommaren ;)

Kommentarer
Postat av: Bertil

Du är snygg emma

2011-04-27 @ 09:15:55
Postat av: NE

Tack bertil

2011-04-27 @ 14:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0