Valborg

Hej :)
Då kan man sova lugnt inatt då, har äntligen planerat min helg och det känns skönt :) imorgon blir det skola sen ska jag på 50 års fest och fira Camillas mamma, jag och Camilla ska jobba i baren där det kommer blir röj :) och på valborg blir det att först vara hemma hos mig med några och äta och föra lite sen blir det att dra ut och träffa folk och supa skallen i bitar ;) Ska iaf lyckas bättre med valborg i år, förra året var vi hemma hos en kompis och åt sen skulle vi dra ut och träffa folk, vi gick från en kompis lägenhet till lidl ligger 5 minuter där ifrån, hon skulle byta skor där och självklart kommer polisen och tar våran dricka... Fick iaf ha kvar mina 2 cider för dom låg i 2 strumpor så polisen såg dom inte, men vi hann vara ute i max 10 minuter sen kom polisen, snacka om att vårt valborg blev ganska misslyckat. Så akta er för att stanna vid lidl klockan 8 på valborg ;) Men i år kommer det bli lyckat och jätte mysigt (hoppas jag). Vad ska ni göra på valborg? / Emma



Bild på hela ligan från valborg 10



Jag och Mikaela från valborg 10



Millie, Malin, Jag, Mikaela och Marielle valborg 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0