Fullt upp varje dag

Hejsan!

Jag har fullt upp typ hela tiden varje dag.. Hänger numera i Stockholm timmarna efter skolan, fram tills på tisdag. Känner mig väldigt osocial mot mina kära vänner i Bålsta, men håll ut! Kan säga att jag har grymt kul med italienarna! Simone är den som har typ min humor, vi skrattar nästan hela tiden. Liten romans kanske? haha

Hur som helst, imorgon har jag tid hos läkaren i Enköping, får veta då om det blir någon diagnos eller inte. Extra stöd i skolan eller inte. Spännande, behöver verkligen all hjälp jag kan få!  Känns som att jag kan sitta och skriva om hela dagen för den var så kul, men det är fööör mycket så att man inte orkar läsa. Så jag ska sova istället :D

GODNATT!! /Nadine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0